швидка допомога для твого навчання

Безкоштовні реферати Замовити реферат Авторам рефератів
Від партнерів
TOP реферати
1 «твір-роздум про твір Роксоляна» на тему що значить служити Богові19187
2 Твір роздум у на тему якою повинна бути людина17991
3 Образ Михайлика за повістю М. Стельмаха «Гуси лебеді летять»15985
4 Синонімія в українській мові12764
5 Твір - роздум на суспільну тему в публіцистичному стилі на тему "Природа - мати. Будь же сином"12584
6 Образ Сехісмундо у драмі "Життя це сон" (Кальдерон)12488
7 Мужній і шляхетний лицар Айвенго (Образ Айвенго. В. Скотт)12280
8 Твір на тему поспішай робити добро11800
Реклама
Статистика
Rambler's Top100

Оголошення
загрузка...

У нашій колекції більше ніж 60 тис. учбових робіт!

На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт,
або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД.


Тема: « Загальна інформація про фірму» (ID:9472)

Скачайте документ в формате MS Word*
*Полная версия представляет собой корректно оформленный текстовый документ MSWord с элементами, недоступными в html-версии (таблицы, рисунки, формулы, сноски и ссылки на литературу и т.д.)
СкачатьСкачать работу..
Объем работы:       13 стр.
Размер в архиве:   47 кб.

Зміст





1. Загальна інформація про фірму

Компанія “Coca-Cola”

Атланта, штат Джорджія в Сполучених Штатах Америки

Броварський район, с. Велика Димерка, тел. 459-0880.

Генеральний директор Джордж Гладден

Технічний директор Василь Тимків,

Маркетинг-директор Владислав Талах.

Компанія «Coca-Cola» була створена у 1888 році братами Кендлерами. Перший офіс був розташований у місті
Атланта, штат Джорджія в Сполучених Штатах Америки. Штаб-квартира компанії знаходиться там і до цього часу.

Основним видом діяльності компанії було і залишається виробництво безалкогольних напоїв з відомими у всьому
світі марками “Фанта”, “Кока-Кола”, “Спрайт” та ін.

У 1957 році власниками компанії були сформульовані головні принципи, яких компанія дотримується впродовж своєї
діяльності:

Прибуток є основним джерелом корпоративної сили. Потрібно прагнути досягнення максимального прибутку, але без
шкоди для досягнення інших цілей.

Покупці визначають якість виконаної роботи. Необхідно постійно боротися за покращення якості, корисності та
гідності продукції та послуг, які пропонуються покупцеві.

Галузь інтересів: необхідно концентрувати зусилля, безперервно знаходячи нові можливості для зростання, не
обмежуючись галузями, в яких компанія здатна зробити реальний внесок.

Зростання: надавати особливе значення зростанню як мірі сили та необхідній вимозі виживання.

Наймана праця: забезпечувати сприятливу працю за наймом для працівників компанії, включаючи участь в успіхах
компанії. Надавати їм гарантію роботи, яка базується на показниках їх діяльності.

Організація: підтримувати умови організації праці, які виховують індивідуальну мотивацію, ініціативу,
творчість та широкі повноваження свободи в роботі, яка спрямована на досягнення встановлених цілей і завдань.
Самофінансування працівників компанії та гнучкий графік роботи.

Громадянськість: виконувати обов'язки дійсних громадян, роблячи внески на користь суспільства та його
соціальних інститутів.

Як вже зазначалось раніше, продукція компанії відома в усьому світі, і загалом напої реалізуються більш ніж у
180 країнах світу. Стратегія компанії «Coca-Cola» полягає у постійному розширення ринків збуту продукції за
рахунок розширення мережі заводів по виробництву безалкогольних напоїв.

Використовувана також політика розширення асортименту продукції призводить до купівлі в регіонах заводів по
виробництву аналогічної продукції (наприклад, в Китаї це завод по виробництву соків та чаю).

В залежності від регіонів, відрізняються і обсяги реалізації, і смаки споживачів, і стратегія просування
продукції на ринок. Так, Компанія «Coca-Cola» виділяє п’ять основних груп:

Північноамериканська група,

Латиноамериканська група.

Європейська група

Середньо- та далекосхідна група

Африканська група.

Всього компанією було реалізовано 16,5 млрд. декалітрів. Розподіл обсягів реалізованої продукції по регіонам
представлений у таблиці 1.

Таблиця 1

Загальносвітові обсяги реалізації компанії “Coca-Cola” у 2000 році

Регіон

Частка реалізації продукції, %

Північноамериканська Група

32

Латиноамериканська Група

25

Європейська Група

20

Середньо- та далекосхідна Група

18

Африканська група

5


Як видно з таблиці, найбільша частка реалізованої продукції приходить на Північно- та Латиноамериканську
групи, відповідно 32% та 25%. Також значну частину займають обсяги продажу у Європейській групі, а саме – 20%,
при чому цей показник має тенденцію до збільшення за рахунок відкриття в Європі декількох нових заводів
(Угорщина, Румунія).

Аналізуючи фінансову діяльність компанії за останні 5-10 років, можна зробити висновок про суттєве збільшення
обсягів реалізації продукції та рентабельності виробництва. Відкриття нових заводів розливачів в Східній
Європі та країнах Азії дозволило збільшити обсяги отриманих прибутків майже у 1,5 рази.

Більш детальний аналіз діяльності компанії як в світі, так і в Україні буде проведений у розділі 7.


2. Мотиви та фактори виходу на ринок України

Компанія «Coca-Cola» вийшла на український ринок практично однією з перших компаній після оголошення
незалежності та відкриття кордонів для імпорту продукції. Значні обсяги продажу продукції та відсутність
потенційних конкурентів дозволило керівництву компанії прийти до висновку про відкриття в Україні заводу
безалкогольних напоїв.

Проект про будівництво заводу був затверджений в березні 1995 року, а вже в кінці вересня 1996 року був
введений в експлуатацію завод компанії “Coca-Cola” в 50–ти кілометрах від Києва. Отже, 1996 рік можна вважати
роком відкриття повноцінного представництва компанії «Coca-Cola» в Україні.

Існує багато факторів, які визначили стратегію компанії «Coca-Cola» при виході на український ринок
безалкогольних напоїв.

Основним і, мабуть. визначальним фактором виходу на ринок України була економічна ситуація в країні, яка
спонукала нерозвинутість промислової інфраструктури взагалі, і в харчовій промисловості зокрема.

Виходячи на ринок безалкогольних напоїв В Україні, компанія «Coca-Cola» мала лише одного сильного конкурента в
особі транснаціональної корпорації “Pepsi”, що спостерігалось практично в кожній країні світу. Тому, знаючи
методи боротьби лише з своїм одвічним конкурентом, компанія «Coca-Cola» відразу завоювала 60% ринку
безалкогольних напоїв.

Рішення про відкриття і введення в експлуатацію заводу в Україні було викликане не тільки високим рівнем
попиту на продукцію. Процесу інвестування в українську економіку сприяло ще декілька факторів, визначальними з
яких були низька вартість факторів виробництва, урядові стимули та високий інфраструктурно-виробничий
потенціал українських підприємств-партнерів.

Низька вартість факторів виробництва дозволила компанії «Coca-Cola» за рахунок отриманих прибутків окупити
вкладені інвестиційні ресурси в розмірі 100 млн. доларів всього за 3 роки. Компанія вже мала досвід по
відкриттю заводів в країнах, що розвиваються, перш за все, це країни Азії, тому запланований кошторис витрат
по введенню в експлуатацію заводу був виконаний практично на 100%.

Можливість отримання необхідних земельних ресурсів (близько 24 гектарів) та дозволу на проведення
інженерно-будівельних робіт з’явилась лише завдяки значним урядовим стимулам у вигляді Державної програми
пільгового інвестування промисловості України, прийнятої в квітні 1994 року. Ця програма передбачає створення
додаткових податкових пільг при інвестуванні підприємств провідних галузей промисловості України.

Замовити реферат
Нові реферати
Люблю усмішку на чужім обличчі за Володимиром Сосюрою1545
Твір-мініатюра на тему Якби я був чарівником7351
Будувати повітряні замки легше, ніж у них жити1564
Цитатна характеристика образу Остапа в оповіданні «Дорогою ціною»2652
Роксолана найбільша любов і найтяжча прикрість Сулеймана7739
Що означає служити Богові і людям по твору Осипа Назарука «Роксоляна»4201
Якою має бути дружина державного діяча за повістю «Роксолана»4116
Чарівна сила кохання за повістю Роксоляна Остапа Назарука5390
Реклама

Цікаве
загрузка...