швидка допомога для твого навчання

Безкоштовні реферати Замовити реферат Авторам рефератів
Від партнерів
TOP реферати
1 «твір-роздум про твір Роксоляна» на тему що значить служити Богові19197
2 Твір роздум у на тему якою повинна бути людина18004
3 Образ Михайлика за повістю М. Стельмаха «Гуси лебеді летять»15997
4 Синонімія в українській мові12772
5 Твір - роздум на суспільну тему в публіцистичному стилі на тему "Природа - мати. Будь же сином"12595
6 Образ Сехісмундо у драмі "Життя це сон" (Кальдерон)12502
7 Мужній і шляхетний лицар Айвенго (Образ Айвенго. В. Скотт)12290
8 Твір на тему поспішай робити добро11818
Реклама
Статистика
Rambler's Top100

Оголошення
загрузка...

У нашій колекції більше ніж 60 тис. учбових робіт!

На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт,
або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД.


Тема: « Застосування соціально-культурного підходу в менеджменті» (ID:8664)

Скачайте документ в формате MS Word*
*Полная версия представляет собой корректно оформленный текстовый документ MSWord с элементами, недоступными в html-версии (таблицы, рисунки, формулы, сноски и ссылки на литературу и т.д.)
СкачатьСкачать работу..
Объем работы:       3 стр.
Размер в архиве:   16 кб.

Зміст















Застосування соціально-культурного підходу в менеджменті



Сучасне виділення соціально-культурного підходу в різних галузях бізнесу і менеджменту дозволяє по іншому
підійти до осмислення проблеми культуроцентричності основних ціннісних орієнтацій народів у взаємозв'язку
культур. Ця проблема є вельми актуальною для регіонів, де формується активна сфера розширення конкретної
співпраці між менеджерами, зокрема в області реклами, збуту тощо. В цих значущих сферах соціальних комунікацій
облік взаємних відмінностей в соціокультурній сфері викликає теоретичний і практичний інтерес.

Культура впливає на поведінку і спілкування не прямо, а опосередковано - через цінності, які знаходять
віддзеркалення в професійній діяльності менеджерів, оскільки цінності багато в чому визначають ефективність
діяльності менеджерів в цілому, а національні і культурні відмінності роблять вплив на відбір інформації в
процесі спілкування, вибір мотиваційних стратегій, на саму особу менеджера, її міжособові, соціальні
відносини, навики взаємодії з іншими на основі найважливіших і глибинних принципів, що визначають його
відносини з навколишнім світом.

Не дивлячись на те, що менеджери як професіонали у всіх культурах дотримуються, в основному, одних і тих же
цінностей, пріоритет цих цінностей розрізняється залежно від відмінностей в організації соціокультурного
середовища.

Під менеджментом розуміється система управлінської діяльності, що забезпечує успішне функціонування самих
різних соціальних інститутів - організацій, покликаних здійснювати деяку соціально-значущу діяльність.

Взагалі, соціально-культурна сфера - складне, неоднозначне поняття. Одні автори визначають соціально-культурну
сферу як сукупність підприємств, що випускають продукт, пов'язаний з життєдіяльністю людей, і в цьому випадку
до соціально-культурної сфери відносяться дуже багато галузей економіки, такі як автомобілебудування,
виробництво побутової техніки і ін.

Інші вкладають в поняття соціально-культурної сфери сукупність підприємств, що виконують соціально-культурні
функції, що мають значення для культурного рівня всього суспільства, в цьому випадку в соціально-культурну
сферу потрапляє достатньо вузький перелік підприємств - театри, бібліотеки, клуби, музеї.

Під соціально-культурною сферою розуміється сукупність галузей, підприємства яких проводять товари і послуги,
необхідні для задоволення соціально-культурних потреб людини. Діяльність в соціально-культурній сфері
здійснюється організаціями, установами, підприємствами різної відомчої приналежності (державними,
муніципальними, приватними, суспільними організаціями) і форми власності, а також приватними особами.

Менеджмент в соціально-культурній сфері представляє особливий інтерес.

По-перше, тому, що в його технологічному змісті розкривається все багатство менеджменту взагалі - як вже
мовилося, у сфері культури діють самі різні фірми. По-друге, перспективи такого розгляду важливі для
з'ясування можливостей співпраці зі сферою культури інших сфер ділової активності. Головна особливість
менеджменту в соціально-культурній сфері полягає в тому, що гроші в цій сфері заробляються переважно не на
основі простої комерції, а на основі залучення засобів зацікавлених донорів: спонсорства, патронажу,
добродійності. По-третє, ще більш очевидно інша обставина - наростання вимог до менеджментної компетентності
фахівців і працівників соціально-культурної сфери.

Перехід від суто адміністративно-розподільної технології управління сферою до все більш широкого використання
економічних методів, від чисто дотаційного бюджетного фінансування структур до фінансування програм до
конкуренції за бюджетні засоби, необхідності широкого залучення позабюджетних засобів, ідеологічний і
політичний плюралізм, господарська самостійність - все це радикально міняє вимоги до професіоналізму менеджера
в соціально-культурній сфері.

Якщо раніше він бачив себе переважно працівником "ідеологічного фронту", педагогом-вихователем то тепер він
повинен бути практично орієнтований в технології маркетингу в комерційній і некомерційній діяльності, бути
економічно і юридично грамотним фахівцем, коротше кажучи - бути повноцінно компетентним в питаннях менеджменту
без жодних знижок на горезвісну "специфіку" сфери. Більш того, сама ця специфіка полягає зовсім не в
"урізаності" менеджменту, а навпаки - в його розширювальному застосуванні.

Соціально-культурна сфера включає діяльність як суто некомерційну (нонпрофітну), так і комерційну (платні
послуги), як місцевого, так і міжнародного масштабу.

Бізнес і культура в сучасному суспільстві, як у пісні - "скуті одним ланцюгом" - припускають і доповнюють один
одного, немислимі один без одного. Ця "приреченість" на співпрацю має глибокий політологічний сенс,
надзвичайно важливий для розвитку і перетворення суспільства.

Річ у тому, що ця співпраця, по суті справи, є способом реалізації цивільного суспільства - не декларування
його, а нарощування його реальної сили, його механізмів, процедур. Тільки суспільство, в якому склалися і
визріли розвинуті форми співпраці ділового світу і сфери культури, здібно до саморозвитку і саморегуляції
соціально-економічних і соціально-культурних процесів (по можливості незалежно від держави).

Звичайно специфіку менеджменту у сфері культури пов'язують з особливостями "духовного виробництва". "Продукти"
такої діяльності носять не стільки речовий характер, скільки пов'язані з феноменами свідомості (сприйняття,
розуміння, мислення, переживання і т.д.), не піддаються безпосередньому прямому рахунку, складуванню. Їх
виробництво часто співпадає з їх споживанням (проглядання спектаклю, кінофільму, прослуховування концерту,
читання книги і т.д. Книга, яку не читають, картина, яку не дивляться і т.п., не є художніми цінностями).

Більш того, на відміну від продуктів матеріального виробництва, знищуваних в процесі споживання (чоботи
зношуються, яблука з'їдаються), культурні цінності в процесі споживання нарощують свою цінність (чим більше
народу прочитало книгу, бачило картину, чуло концерт і т.п., - тим вище їх соціальна значущість).

Протее, під послугами у сфері культури тепер уже можна і потрібно розуміти не тільки послуги безпосередньо
відвідувачам, але і донорам, готовим виділяти кошти і підтримувати цю діяльність.

Сфера культури - сфера переважно некомерційної діяльності. Головна особливість менеджменту у сфері культури
полягає в тому, що гроші в цій сфері з'являються переважно не на основі комерції, а на основі залучення
коштів, залучення інтересів самих різних сил і інстанцій: органів влади, що відають бюджетними засобами,
спонсорів, добродійних організацій і інших доходів. Навіть у шоу-бізнесі, на перший погляд гранично
комерціалізованому секторі сфери культури, доходи від продажу квитків складають близько 15% бюджету гастролі.
Інше - кошти спонсорів. Та і сама гастроль частіше за все є лише частиною рекламної компанії нового диска або
альбому.

Некомерційна діяльність не означає "непривабливість" цього бізнесу. У всьому світі некомерційний
(нонпрофітний) сектор - один з секторів економіки, що інтенсивно розвиваються. Дійсно, що може бути
привабливішим діяльності, коли всі ваші доходи йдуть на покриття ваших витрат і прибуток не утворюється у
принципі! Разом з тим, некомерційна сфера володіє рядом законодавчо закріплених пільг і гарантій, що
привертають туди капітал. Через свою публічність та соціальну значущість вона володіє явно вираженим рекламним
потенціалом, можливостями формування і просування привабливого іміджу, репутації, соціального статусу і т.д.


Більш того, некомерційна діяльність має більш загальний характер, вона може включати комерційну як свою
частину. Наприклад, музей може займатися підприємницькою діяльністю, відкривати виробництво сувенірів,

Замовити реферат
Нові реферати
Люблю усмішку на чужім обличчі за Володимиром Сосюрою1553
Твір-мініатюра на тему Якби я був чарівником7361
Будувати повітряні замки легше, ніж у них жити1574
Цитатна характеристика образу Остапа в оповіданні «Дорогою ціною»2663
Роксолана найбільша любов і найтяжча прикрість Сулеймана7748
Що означає служити Богові і людям по твору Осипа Назарука «Роксоляна»4209
Якою має бути дружина державного діяча за повістю «Роксолана»4123
Чарівна сила кохання за повістю Роксоляна Остапа Назарука5398
Реклама

Цікаве
загрузка...