швидка допомога для твого навчання

Безкоштовні реферати Замовити реферат Авторам рефератів
Від партнерів
TOP реферати
1 «твір-роздум про твір Роксоляна» на тему що значить служити Богові19179
2 Твір роздум у на тему якою повинна бути людина17986
3 Образ Михайлика за повістю М. Стельмаха «Гуси лебеді летять»15981
4 Синонімія в українській мові12759
5 Твір - роздум на суспільну тему в публіцистичному стилі на тему "Природа - мати. Будь же сином"12578
6 Образ Сехісмундо у драмі "Життя це сон" (Кальдерон)12485
7 Мужній і шляхетний лицар Айвенго (Образ Айвенго. В. Скотт)12274
8 Твір на тему поспішай робити добро11795
Реклама
Статистика
Rambler's Top100

Оголошення
загрузка...

У нашій колекції більше ніж 60 тис. учбових робіт!

На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт,
або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД.


Тема: « Забезпечення законності і дисципліни в державному управлінні» (ID:11415)

Скачайте документ в формате MS Word*
*Полная версия представляет собой корректно оформленный текстовый документ MSWord с элементами, недоступными в html-версии (таблицы, рисунки, формулы, сноски и ссылки на литературу и т.д.)
СкачатьСкачать работу..
Объем работы:       6 стр.
Размер в архиве:   22 кб.

Курсова робота


з адміністративного права

на тему: Забезпечення законності і дисципліни в державному управлінні.











Київ – 2001 рік



План


Вступ

1. Суть і механізми забезпечення законності в державному управлінні.

2. Контроль як спосіб забезпечення законності і дисципліни в державному управлінні.

3. Нагляд як спосіб забезпечення законності і дисципліни в державному управлінні.

4. Звернення громадян як спосіб забезпечення законності і дисципліни в державному управлінні.

Висновок

Література


Вступ


Найбільш органічно законність і дисципліна пов'язані з діяльністю правової держави, в якій на перше місце
виходять законодавчі органи, а закон відіграє домінуючу роль. Законність і дисципліна нерозривно пов'язані між
собою. Тільки при дотриманні дисципліни фізичними і юридичними особами можлива реалізація законності.
Дисципліна це є дотримання певного розпорядку або це встановлений порядок, якого дотримуються певне коло осіб.
Під законністю розуміють "неухильне виконання законів та відповідних їм інших нормативних актів органами
держави, посадовими особами, громадянами та громадськими організаціями"


Бахрах Н. Д. Административное право: Часть общая. М., 1993. С. 157.. Це означає, що законність обов'язкова
для органів законодавчої, виконавчої, судової влади, інших державних і недержавних утворень, громадян. Вона
також є обов'язковою умовою, що забезпечує безперешкодну реалізацію прав громадян, громадських утворень на
самовираження і вільний розвиток.

Категорія "законність" пов'язана з законотворчою діяльністю, але не слід ототожнювати законність і закон.
Безперечно, якщо не має законів, не має і законності. Але буває так, що нібито в державі видається багато
законів, а законність по суті відсутня.

Законність передбачає такі взаємовідносини органів держави (парламенту, уряду, суду, прокуратури, МВС) з
населенням, при яких обов'язок додержуватися законів лежить на всіх сторонах. Отже суб'єктами законності є не
тільки органи державної влади, посадові особи і громадські організації, а всі носії суб'єктивних прав (в тому
числі громадяни).

Законність можна розглядати і як метод державного управління, тобто як сукупність прийомів, способів, за
допомогою яких держава забезпечує належну поведінку своїх суб'єктів.

Необхідно розмежовувати законність і дисципліну. Законність з одного боку є частиною державної дисципліни. Всі
вимоги законності, які зверненні до державних службовців, складають одночасно і зміст дисципліни. З іншого
боку дисципліна включає в себе також моральні вимоги, які не закріпленні в нормах права.


1. Суть і механізми забезпечення законності в державному управлінні.



Насамперед перелічимо основні вимоги, які складають сутність законності:


– органи державної влади, органи місцевого самоврядування, посадові особи, громадяни і їхні об'єднання
зобов'язані дотримувати Конституції і законів;


– закони й інші правові акти, прийняті в Україні, не повинні суперечити Конституції країни. Природно, що і
підзаконні акти повинні відповідати Конституції і законам, видаватися в межах компетенції відповідних органів
і посадових осіб, «у встановленому порядку й в обумовленій формі.

Саму численну групу суб'єктів права складають органи, управління, адміністрація державних підприємств, установ
і організацій. Вони не тільки застосовують закони і підзаконні акти, але і самі видають велике число
нормативних актів.

Проте мати необхідну кількість гарних законів і інших нормативних актів недостатньо. Головне тут -
забезпечення їхнього виконання, особливо тими, кому довірене їх застосування, тому держава повинна ефективно
забезпечувати законність і дисципліну в сфері виконавчої влади.

Під державною дисципліною припускається свідоме підпорядкування всіх громадян порядкам і правилам,
встановленим державою і її повноважними органами, суворе дотримання норм поведінки, узгодженість у діях, а що
стосується державних службовців, - то виконання ними своїх посадових обов'язків і розпоряджень начальників.
Зрозуміло заходи, що забезпечують законність, сприяють зміцненню дисципліни.

З метою зміцнення законності і дисципліни в сфері виконавчої влади вживаються такі заходи:

– вдосконалювання системи органів виконавчої влади і більш чітка регламентація їхнього правового статусу;

– визначення посадових обов'язків і прав державних службовців, меж їхньої особистої відповідальності;

– прийняття правових актів, що передбачають адміністративний і судовий порядок відновлення порушених прав і
законних інтересів громадян;

– виховання в громадян почуття поваги до закону, підвищення їхньої правової культури.

Водночас діє особлива система державних органів і громадських організацій, на якій покладено обов'язок по
підтримці і зміцненню законності і дисципліни в сфері виконавчої влади. Застосовувані ними різноманітні
правові й організаційні види і методи діяльності, практичні прийоми, операції, форми роботи узагальнено
називаються засобами забезпечення законності (або ще механізмом забезпечення законності). Це - контроль,
нагляд і оскарження.

Контроль — основний спосіб забезпечення законності і дисципліни в державному управлінні, один із найважливіших
елементів державного управління. Без організації та здійснення контролю неможлива належна робота державного
апарату, інших підконтрольних державних структур. Контроль також є одним з основних дисциплінуючих чинників
поведінки громадян.

Сутність контролю в сфері виконавчій владі полягає в тому, що уповноважені на те державні органи
(законодавчої, виконавчої, судової влади) і громадські організації, використовуючи організаційно-правові
засоби і засоби, з'ясовують, чи немає в діяльності підконтрольних органів виконавчої влади і їхніх посадових
осіб яких-небудь відхилень від законності. Якщо такі є, то своєчасно їх усувати, відновлюючи порушені права,
залучати винних до відповідальності, вживаючи заходів до запобігання порушень законності і дисципліни.

У ході проведення реформ в державі неминуче виникають труднощі в сфері підтримки законності і дисципліни, що
цілком з'ясовано.

Перехід до ринкової економіки зовсім не означає, що держава не повинна втручатися до відповідної.

Після розпаду СРСР виникла потреба у створенні нової контрольної системи, що була б спроможна ефективно

Замовити реферат
Нові реферати
Люблю усмішку на чужім обличчі за Володимиром Сосюрою1542
Твір-мініатюра на тему Якби я був чарівником7348
Будувати повітряні замки легше, ніж у них жити1562
Цитатна характеристика образу Остапа в оповіданні «Дорогою ціною»2648
Роксолана найбільша любов і найтяжча прикрість Сулеймана7735
Що означає служити Богові і людям по твору Осипа Назарука «Роксоляна»4199
Якою має бути дружина державного діяча за повістю «Роксолана»4111
Чарівна сила кохання за повістю Роксоляна Остапа Назарука5385
Реклама

Цікаве
загрузка...