швидка допомога для твого навчання

Безкоштовні реферати Замовити реферат Авторам рефератів
Від партнерів
TOP реферати
1 «твір-роздум про твір Роксоляна» на тему що значить служити Богові19187
2 Твір роздум у на тему якою повинна бути людина17991
3 Образ Михайлика за повістю М. Стельмаха «Гуси лебеді летять»15985
4 Синонімія в українській мові12764
5 Твір - роздум на суспільну тему в публіцистичному стилі на тему "Природа - мати. Будь же сином"12584
6 Образ Сехісмундо у драмі "Життя це сон" (Кальдерон)12488
7 Мужній і шляхетний лицар Айвенго (Образ Айвенго. В. Скотт)12280
8 Твір на тему поспішай робити добро11800
Реклама
Статистика
Rambler's Top100

Оголошення
загрузка...

У нашій колекції більше ніж 60 тис. учбових робіт!

На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт,
або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД.


Тема: « Встановлення цін. Державна політика» (ID:10999)

Скачайте документ в формате MS Word*
*Полная версия представляет собой корректно оформленный текстовый документ MSWord с элементами, недоступными в html-версии (таблицы, рисунки, формулы, сноски и ссылки на литературу и т.д.)
СкачатьСкачать работу..
Объем работы:       4 стр.
Размер в архиве:   16 кб.

Встановлення цін. Державна політика


ПЛАН



1. Сутність ціни та цінова політика

Ціна — це сума, яку покупець повинен заплатити за покупку.

Пряма мета цінової політики — отримати прибуток. Щоб її досягти, ціна має бути достатньо високою для того, щоб
покрити всі витрати на виготовлення продукту і всі видатки на інші складові частини ринкової економіки.

Друга ціль — після потреби в прибутку — зростання продажу. Інколи вона виражається у ступені зростання, а
іноді в частці фірми на ринку для даного виробу (продукту). Ціна встановлюється низька, проте достатня для
того, щоб досягти цільового ступеня зростання продажу. Однак, ставлячи інколи на перше місце зростання продажу
або частки фірми на ринку, в короткий строк можна мати прибуток.

Фірми, які мають прибуток або зростання продажу основною своєю метою, вважають оперування ціною, як активною
зброєю у своїй ринковій стратегії. Хоч не всі фірми так роблять. Деякі з них пасивно дивляться на ціни.
Головна їхня мета — не порушувати стабільну цінову структуру у своїй галузі промисловості. Деякі фірми
відчувають, що не мають реального контролю над ціною. Ціни на такі товари, як пшениця або мідь, регулюються
попитом і пропозиціями на світовому ринку. В таких випадках жодна фірма не може вплинути на ціну. В інших
випадках одна більша за інші фірма може діяти як лідер у встановленні цін, а інші погоджуються з цим. Ціновий
лідер — це фірма, чиї ціни змінюються, а інші фірми при цьому в даній галузі промисловості підтримують її
дії.

Деякі фірми могли використовувати ціну як активну зброю ринку, однак замість цього вони зосередили свою увагу
на розвитку виробу, його розподілі й рекламі, або стимулюванні покупця. Часто пасивні спостерігачі цін існують
поряд з агресивними фірмами, що знижують ціни. Кожна фірма обслуговує різні сегменти ринку.

Для неприбуткових, а також для урядових організацій теж встановлюються ціни. Близько 70% доходу неприбуткових
фірм становлять доход від продажу товарів і послуг. Джерелами такого доходу є внески (гонорар) на підписку.
Уряд також визначає ціну на багато товарів і послуг.

Поштове обслуговування — основне джерело неоподатковуваних доходів для Федерального уряду, тоді як плата за
навчання в університетах є найважливішим доходом для державних і місцевих властей. Внески (гонорари) на
громадські лікарні, догляд за парками, продаж лікеру державними магазинами — все це інші джерела
неоподатковуваних державних доходів. Взагалі 18% усіх державних доходів йде від продажу товарів і послуг. Всі
вони мають бути оцінені.

У неділовому, неприбутковому секторі головна ціль — обслуговування і, звичайно, тривалість існування.
Організації, призначені робити добро, повинні одержувати гроші з чогось, від когось, щоб продовжувати робити
добро. Добровільні пожертвування — одне джерело, однак їх не завжди достатньо. Недоходні лікарні надають деякі
послуги як милосердя, проте вони змушені встановлювати ціну для більшості своїх пацієнтів, достатню для того,
щоб покрити витрати. Урядові установи також думають про своє виживання, коли приймають рішення, стосовно цін.
При визначенні ціни на якісь послуги, вони зменшують тягар оподаткування і водночас збільшують шанси платників
податків на вторинне обрання (переобрання). Справедливість — друга ціль цінової політики для багатьох
некомерційних фірм і структур уряду. Візьміть приватні коледжі. Вони встановлюють високі ціни. Навчання у
багатьох приватних коледжах коштує більше 10000 дол. Для студентів, які не в змозі сплатити таку суму,
робляться знижки у вигляді стипендій. Рішення уряду стосовно цін також часто враховують справедливість.


2. Фактори, що впливають на ціну


Першим фактором, що впливає на ціну, є попит. Попит — це кількість товару, яку хочуть і взмозі придбати
покупці за даною ціною. Чим нижча ціна, тим більше товару буде куплено.

Якщо метою цінової політики є заробити прибуток, то треба обов'язково враховувати витрати.

У підручниках з економіки є таке правило — збалансування доходів з огляду на витрати. Зменшення ціни для того,
щоб продати більшу кількість товару, дає доход фірмі лише тоді, коли додаткова стаття доходу більша за
додаткову вартість виготовлення товару.

Конкуренція — третій фактор, що впливає на ціну. Він обмежує можливості фірми збільшувати прибуток за рахунок
підвищення цін на свій товар.

Чим більше конкурентів у фірми і чим менша відмінність між її продукцією і товаром суперників, тим більше
шансів, що покупці відвернуться від неї, якщо вона підвищить ціни на свій виріб. Фірма може під великим тиском
знизити ціни, коли її суперники знижують ціну на свій товар. Ефект конкуренції полягає в тому, щоб
підштовхувати ціни до зниження, наближувати їх до собівартості. Ціни можуть утримуватись над собівартістю
протягом тривалого часу тільки тоді, коли фірма захищена від конкуренції (наприклад, патентом). Тенденція
конкуренції утримувати ціну близькою до собівартості, звичайно, корисна для споживачів. Це одна з найбільших
користей вільної системи підприємництва. Для виробників конкуренція означає "прогулянку" по тонкій лінії між
прибутком і збитками. Фірми, яким не вдається контролювати свої витрати і які водночас не можуть підвищувати
ціни на свій товар, внаслідок конкуренції вибувають із спільного ринку. Конкуренція не дає змоги утримувати
низькі ціни тільки тоді, коли всі фірми одночасно підвищать ціни на свої вироби на однакову кількість доларів.
Проте, коли на всі фірми на ринку впливає один і той самий фактор, скажімо, підвищення заробітної плати чи
зростання попиту, то всі вони відразу підвищують ціни на свою продукцію, навіть коли б вони і не хотіли робити
цього.


3. Ціна як складова ринкової стратегії


Ціна і позиція товару

На позицію товару дуже впливає ціна. Покупець сприймає товар, орієнтуючись насамперед на ціну.

Однією з причин того, що ціна спрацьовує як інструмент для визначення позиції виробу, є те, що вона
сприймається як знак якості. Для багатьох виробів це створює хорошу славу. Чим більший внесок у виготовлення
виробу, тим вищою має бути його ціна.

Збереження низької ціни часто вимагає зменшення скуповування товарів за спекулятивними цінами. Однак у
свідомості покупців зв'язок між ціною і якістю виробу мас велике значення.

Високу ціну іноді встановлюють для того, щоб надати товарові "снобістської привабливості". Мета виробників цих
товарів — заявити про себе на ринку, мовляв, подивіться на мене: я досяг, чого хотів, і мої вироби це
доводять". Прикладів реалізації товарів на основі "снобістської привабливості" безліч. Однак, фірма в таких
випадках має діяти дуже обережно і знати, як розподіляється її товар. Низькі ціни також визначають позицію
товару на ринку. Вони є головною складовою ринку збуту в роздріб.

Заохочувальне ціноутворення

Сам термін "заохочувальна ціна" (калькуляція цін) вже говорить сам про себе. Вона також є складовою ринку і
взаємодіє в ньому з іншими його складовими. Фірма, що використовує заохочувальні ціни, складає список цін на
виріб на основі середнього рівня попиту, витрат і конкуренції. Коли один з цих чинників змінюється, список цін
залишається незмінним, однак ціна, яку повинен платити покупець, знижується за рахунок використання купонів,
знижок на обмежений термін та ін.

Заохочувальне ціноутворення має деякі переваги над простими змінами цін у списку. По-перше, це корисно, коли
умови, за яких відбувається зміна цін, є тимчасовими. Продавець повинен передбачати потребу в тому, щоб знову
підвищити ціну, коли умови стають нормальними. Припинення торгівлі і розподілу купонів завдасть меншого
морального збитку покупцеві, ніж перелік підвищення цін.

По-друге, заохочувальна калькуляція цін може бути застосована для привертання уваги до рекламних оголошень та
особистої торгівлі. Отже, купони є засобом привертання уваги покупців, а також способом зниження ціни. А
знижки, запропоновані на обмежений строк, є сильним стимулом для завершення торгівлі.

Нарешті, заохочувальні ціни інколи дають змогу торгувати одним і тим же товаром, але за різними цінами, в
різних сферах одного й того самого ринку.

Ціноутворення на нові вироби

Мабуть, ціну на новий товар, що з'явився на ринку, треба збалансовувати з іншими ринковими складовими дуже

Замовити реферат
Нові реферати
Люблю усмішку на чужім обличчі за Володимиром Сосюрою1545
Твір-мініатюра на тему Якби я був чарівником7351
Будувати повітряні замки легше, ніж у них жити1564
Цитатна характеристика образу Остапа в оповіданні «Дорогою ціною»2652
Роксолана найбільша любов і найтяжча прикрість Сулеймана7739
Що означає служити Богові і людям по твору Осипа Назарука «Роксоляна»4201
Якою має бути дружина державного діяча за повістю «Роксолана»4116
Чарівна сила кохання за повістю Роксоляна Остапа Назарука5390
Реклама

Цікаве
загрузка...